SZPONZORUNK

Nautica logo

SZPONZORI AJÁNLAT

A Nemere II. cirkáló egy kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolat keretében szponzort keres.
A Nemere II. cirkáló szponzorálása sikeres üzleti döntés, mert jól kommunikálja a cégről kialakítani kívánt ill. már kialakult képet, image-t, olyan üzleti értékeket képvisel, mint minőség, siker, gyorsaság, dinamizmus, közvetíti a cég számára fontos olyan jellemzőket, mint csapatszellem és csapatmunka. Jól kiaknázható a kommunikációs értéke, ezáltal eléri a cég számára fontos célcsoportokat.

A média
A média folyamatosan nyomon követi a Nemere II. sorsát.
Helyi és országos napilapok, úm. Népszabadság, Magyar Hírlap, Népszava, Nemzeti Sport, Blikk, Napló, Balatonfüredi Napló folyamatosan tudósítottak és tudósítanak a hajóról.

Vitorlás és életmód magazinok közkedvelt szereplője a Nemere II. Az Aqua Magazin, Yacht Magazin, Playboy, Mister, Elite gyakran hoz le cikkeket a Zászlóshajóról.

A televíziós társaságok (Duna Televízió, RTL Klub, TV2)

A sajtó-orgánumokban szereplő képes beszámolókban a vitorlán látható szponzori logo jelentős reklámértékkel bír a Szponzor számára.

A célcsoport
A vitorlázók tábora magas társadalmi státuszú, általában döntéshozói pozíciót betöltő személyekből áll. A legfrekventáltabb nyári szezonban több millió nyaraló fordul meg a Balatonon. Az országos média a legszélesebb és legszínesebb rétegeket, míg az életmód magazinok egy szűkebb, ámde jelentősebb vásárlóerővel rendelkező célcsoportot ér el.

A szponzori előnyök
A Szponzor jelentős publicitást kap az országos hírű reklámhordozó által, hiszen a sajtótudósítások alkalmával a hajó legénysége megemlíti a szponzor nevét, sőt igény esetén részt vesz a Szponzor sajtórendezvényein.
A vitorlán annak teljes élettartama alatt folyamatos reklámot nyújt az ott elhelyezett logó.
Fontos célcsoportokat ér el a reklám, amelynek hatóköre évente több millió emberre tehető.
A reklám hatóköre növekszik a többszöri elérés, ismétlődés által, hiszen a célcsoportok tagjai általában többször látják a vitorlást élőben vagy képen.
A reklám időzítése a legfrekventáltabb időszakra esik, amelyben a lehető legtöbb embert éri el. Az írott sajtó által elért célcsoportok esetén fontos, hogy a magazinokban szereplő megjelenés, reklám hatása hosszabban hat, mivel ezeket az újságokat többen olvassák el egy családból, illetve hosszabb ideig őrzik meg az olvasók.
A hajó (www.nemereII.hu) honlapján feltüntetjük a Szponzort, megjelenést és közvetlen linklehetőséget biztosítunk.
A fenti reklám lehetőségeken kívül a Nemere II. felhasználható belső kommunikációs célokra, mint a munkatársak ösztönzése, vagy csapatépítő tréningek szervezése, illetve külső marketing célokra is, mint partnereknek szervezett exkluzív kirándulásokra.

Amit mi nyújtunk:
A Szponzor logóját elhelyezzük a választott vitorlafelületen.
Vitorlás túrákat biztosítunk, előre egyeztetett időpontokban.
Igény szerint a hajó legénysége részt vesz a Szponzorhoz kapcsolódó sajtórendezvényeken.
A Szponzor felhasználhatja a hajót és annak eredményeit bármilyen médiában.
A hajó legénysége a médiának tett nyilatkozataiban propagálja a szponzort.

Referenciáink:
DHL Magyarországgal több éves kiváló szponzori együttműködés.
BOIRON
A Pannon GSM Rt. által szponzorált „DJUICE” Extra Dry az atlanti átkelő versenyen kitűnő eredményt ért el.
2005 Pannon GSM Rt.
2006-2007 AUDI

További információ
Nemere II. szponzorálásával kapcsolatos kérdéseivel és észrevételeivel, kérem, forduljon 
Láng Róbert, tulajdonoshoz:
Tel.: 003630/ 932 7700